God morning sunshines!

Är hos mormor o morfar, imorgon börjar skolan! Både roligt, och lite mindre roligt , :p
Ska svara på frågorna från frågestunden tänkte jag, hah ;p har fått en massa fina kommentarer som jag har  svarat på , jag älskar er läsare, :) jag är på rätt bra humör idag faktiskt, ;) förresten, jag klippte mig häromdan, :) så det komkmer det lite bildedr på snart (y'

SHIIT JA! Imon börjhar faktiskt skolan! Ny skola, ny klass, nya kompisar (och dem gamla<3) eftersom att jag börjar högstadiet byter jag skola nu juh. Och så ska jag börja åka skolbuss imon från pappii, ja, jag är faktiskt nervös för det, hah :p Men det blir nog bra, i know that. Nu ska jag svara på frågor från frågestunden.

här kommer lite bilder som piggar upp.

gran canaria februari 2009, i miss!<3

gran canaria februari 2009, i miss!<3

i miss you much,<3


MINA KOMMENTARER!♥
Postat av: amanda

Sv: det blir väl antagligen skola :P själv?

2009-08-23 @ 10:58:46
URL: http://amandaelena.blogg.se/

:

Vad heter du? :
Spara uppgifter?

E-post: (visas inte!)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? SKRIV!

bloglovin
Trackback
RSS 2.0