Sunny day!

Hahahahahah, vilken rubrik :p
Igårkväll var mycket trevlig! Haha, man kunde köpa lotter, man fick köpa typ max 5 st per/person, jag köpte 5, mormor 5, och morfar 5, jag vann fyra ggr, momor typ 3 och morfar likaså, :p haha, vi vann mest (as always!) vi vann mest förra året oxå, :p Haha, ja , sen var det femkamp, det var ju oxå väldigt roligt, hhjaa,.
Idag sov jag till typ halv 11, sen åt jag frukost och fixade mig sen gick åkte mormor o jag ner till marknaden igen, köpte ett par foppatofflor och en chokloadgrej, JO! igår köpte jag lit godis (ett måste på såna här marknader juhh!!) och ett par ROSA partyglajjor, ;) ja, sen typ ja, gjorde jag nåt, :p nu har jg nyss ätit kinamat, göttigött!










MINA KOMMENTARER!♥

:

Vad heter du? :
Spara uppgifter?

E-post: (visas inte!)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat? SKRIV!

bloglovin
Trackback
RSS 2.0